LasitusalanTyöturvallisuuskorttikoulutus (ttk)

20.12.2018 klo 08

Suomen Lasitus- ja Hiomoliitto ry on panostanut viimeisen vuoden ajan uuteen lasialan työturvallisuuskorttikoulutukseen. Nyt materiaali on valmis ja koulutus on aloitettu.

Suomen Lasitus- ja Hiomoliitto ry järjestää lasitusalan työturvallisuuskorttikoulutuksia koko Suomen alueella lokakuusta 2018 lähtien. Koulutus sisältää tietoa tasolasista ja lasirikoista sekä lasialan työturvallisuusriskeistä.

Seuraava koulutustilaisuus järjestetään torstaina 20.12. klo. 8-16 Glasstonin tiloissa Tampereella.

Hinta jäsenyrityksille 65 €/hlö (myös Suomen Tasolasiyhdistys ry). Ei-jäsenille 80 €/hlö. Hinta sisältää koulutusmateriaalin ja ruokailut (aamukahvi, lounas ja ip-kahvi).

Ilmoittaudu mukaan 10.12. mennessä sähköpostitse jenni.heikkila( at)tasolasiyhdistys.fi tai Hiomoliiton sivuilta löytyvällä lomakkeella. Ilmoita nimesi, puhelinnumerosi ja yrityksesi lisäksi syntymäaika (pp.kk.vvvv, sillä ttk:n järjestelmässä voi olla useampi samanniminen), laskutusosoite, kortin postitusosoite ja mahdollinen ruoka-aineallergia.