Lasitusalan oma Työturvallisuuskortti (ttk)

30.10.2018

Suomen Lasitus- ja Hiomoliitto ry on panostanut viimeisen vuoden ajan uuteen lasialan työturvallisuuskorttikoulutukseen. Nyt materiaali on valmis ja koulutus voi alkaa.

Suomen Lasitus- ja Hiomoliitto ry järjestää lasitusalan työturvallisuuskorttikoulutuksia koko Suomen alueella lokakuusta 2018 lähtien. Koulutus sisältää tietoa tasolasista ja lasirikoista sekä lasialan työturvallisuusriskeistä.

Ensimmäinen koulutustilaisuus järjestetään tiistaina 30.10. klo. 8-16 Hämeenlinnassa; hotelli Scandic Aulanko.

Hinta jäsenyrityksille 65 €/hlö (myös Suomen Tasolasiyhdistys ry). Ei-jäsenille 80 €/hlö. Hinta sisältää koulutusmateriaalin ja ruokailut (aamukahvi+sämpylä, lounas ja ip-kahvi).

Ilmoittaudu mukaan 23.10. mennessä sähköpostitse jenni.heikkila( at)tasolasiyhdistys.fi tai Hiomoliiton sivuilta löytyvällä lomakkeella. Ilmoita nimesi, puhelinnumerosi ja yrityksesi lisäksi syntymäaika (pp.kk.vvvv, sillä ttk:n järjestelmässä voi olla useampi samanniminen), laskutusosoite, kortin postitusosoite ja mahdollinen ruoka-aineallergia.