Koulutus

Lasialan työturvallisuuskortti (ttk)

Yhdistys järjestää lasialan työturvallisuuskorttikoulutuksia koko Suomen alueella lokakuusta 2018 lähtien. Koulutus sisältää tietoa tasolasista ja lasirikoista sekä lasialan työturvallisuusriskeistä.

Ensimmäinen koulutustilaisuus järjestettiin 30.10.2018 Hämeenlinnassa.

Seuraava koulutus:

Vuoden 2024 yleiset koulutukset järjestetään webinaareina.

• 3.4. klo 8-12
  • 5.6. klo 8-12
  • 25.9. klo 8-12

Sitovat ilmoittautumiset viimeistään kahta viikkoa ennen koulutuspäivää sähköpostitse osoitteeseen jenni.heikkila (at) tasolasiyhdistys.fi.

Verkkokoulutus on jäsenyrityksille ilmainen. Ei-jäsenille 35 €/hlö.

Jäsenyrityksessä järjestettävän koulutuksen hinta lasketaan erikseen (vain koulutusmateriaalit ja matkakulut).

Ilmoita nimesi, puhelinnumerosi ja yrityksesi lisäksi syntymäaika (pp.kk.vvvv, sillä ttk:n järjestelmässä voi olla useampi samanniminen), laskutusosoite ja kortin postitusosoite.

Vuoden 2024 Murikan kurssit

Suomen Tasolasiyhdistys ry ja Teollisuusliitto ovat sopineet alla olevan liitteen mukaisista kursseista vuodelle 2024.