Koulutuspäivä Tampereella 4.6.2019

15.5.2019

Aiheena rakennusfysiikka, lasin käyttöturvallisuus ja LasiMitta 1.0 mitoitusohjelma.

Koulutuspäivä 4.6.2019, klo 9-16

yhteystyössä SMRY

Paikka: Scandic City Tampere, Hämeenkatu 1

Ilmoittautuminen: Viimeistään 26.5. osoitteeseen smry@smry.fi

Aamupäivän aiheena metallirakenteiden rakennusfysiikka kuten lämpöliikkeet, kosteustekninen toimivuus ja lujuusmitoitus. Iltapäivällä lasin käyttöturvallisuus ja LasiMitta 1.0 mitoitusohjelma.

09.00 Rakennusfysiikka + 10.30  Lujuusmitoitus, Andreas Limnell, Sweco Facade Engineering

12.00 Buffet-lounas

13.00 Lasin käyttöturvallisuus + 14.30 Lasimitta 1.0 mitoitusohjelma, Tahvo Sutela, Lasifakta Oy

16.00 Tilaisuus päättyy

Rakennusfysiikkakoulutuksessa syvennytään mm. kosteusteknisen toimivuuden tärkeyteen, tuuletusten ja höyrysulkujen periaatteisiin ja käytännön ratkaisuihin. Lasin käyttöturvallisuus -koulutus sisältää myös perustietoa lasista ja sen ominaisuuksista. Lasimitta 1.0 on Suomen Tasolasiyhdistys ry:n kehittämä lasilaattojen mitoitusohjelma. Ohjelman avulla voit tarkastella tasolasirakenteiden soveltuvuutta käyttökohteeseesi. Ohjelma on maksullinen ja sen käyttöönotto edellyttää perehdytystä – ja tämä koulutus on juuri sellainen.

HUOM! Muistathan, että jos oma kalenterisi on tuolle päivälle tukossa, voit lähettää firmastasi myös esimerkiksi työntekijän, jolle aihe olisi olennaisen tärkeä.

Hinta 60 €/hlö Tasolasiyhdistyksen ja Hiomoliiton jäseniltä.